Posted on

איך משחקים עם פיניאטה

פיניאטה הוא משחק מסקרן כיוון שהוא מלא בהפתעות וכל החברים שהגיעו למסיבה רוצים מאד לדעת מה קיים בתוכו. הדרך לגילוי התכולה אינה פשוטה, אלא ארוכה ומרתקת ודבר זה מוסיף עניין רב לכל מסיבה.

איך משחקים ומכינים פיניאטה

פיניאטה היא מרכז המסיבה

כבר בתחילת האירוע רואים האורחים שקיימת פיניאטה והם מחכים לנקודת הזמן הנכונה שבה המארחים יחליטו שמשחקים את המשחק האהוב. צורתה של הפיניאטה משתנה בהתאם לאופיו של האירוע. אם מדובר במסיבת יום הולדת של ילדות, אפשר לראות אותו עם העטיפה בצורה של חד קרן ברבור, קשת בענן, ביצת קינדר ועוד. המגמה היא לקלוע לטעמה של הילדה בהתאם לדמויות שאהובות עליה.

אם מדובר ביום הולדת של בנים, הפיניאטה תלבש דמות של נינג’ה, ספינת פיראטים, מכונית מרוץ ג’ונג’ל וכל נושא אחר שהילד אוהב.

במסיבת רווקות מכינים פיניאטה אשר מזכירה את איבר המין הגברי וגם להפתעות יש אופי מיני, כיוון שהמטרה היא להפתיע את כל הרווקות ולגרום למסיבה תוססת ומלאה בצחוקים.

לקטלוג פיניאטה »

פיניאטה טיל פיניאטה חד קרן

איך מכינים פיניאטה?

את הפיניאטה מכינים מעיסת נייר, חרס או קש ומעניקים לה צורה שמתאימה לקונספט שנבחר למסיבה הספציפית. בעת ההכנה יוצרים פתח אחד ולתוכו מכניסים את כל ההפתעות. הכמות של ההפתעות תואמת את הכמות של האורחים שאמורים להגיע למסיבה, כך שכל אחד מהם ייהנה ממתנה מפנקת. רבים מהמוזמנים אינם יודעים איך משחקים עם פיניאטה ולכן הם מחכים בדריכות לרגע האמת.

איך משחקים בפיניאטה?

איך משחקים עם פיניאטה? קושרים את עיניו של אחד המוזמנים והא אמור לשבור את הפיניאטה כדי שאפשר יהיה לשפוך את תכולתה. מסובבים את האורח ומאפשרים לו לנסות לצלוח את המשימה. זה נשמע פשוט אך זה ממש לא כך, אם הוא הצליח זה מצוין ואם הוא לא הצליח, האופציה עוברת לאורח הבא. גם הוא מנסה להגיע אל המשחק ולחבוט בו כדי שהוא יתפרק.

כאשר האורחים אינם יודעים איך משחקים עם פיניאטה הדבר לוקח זמן רב יותר, אך לאחר כמה ניסיונות אסטרטגיים, המשחק נשבר ואפשר ליהנות מהמתנות הנפלאות שממתינות לכל האורחים.

אביזרים נוספים שחובה עם פיניאטה